הרצאות וסדנאות
"להצית את הדמיון, להשתיק את אי השקט"- הרצאה
הרצאה מעשירה שנועדה להרחיב את המבט הטיפולי והמפגש עם קבוצות דרך היכרות עם תיאוריה ופרקטיקה הייחודיים של "צלחות מסתובבות", תוך התנסות עם שורה של קבוצות בגילאים שונים ואלפי שעות מעקב ובקרה.
ההרצאה על "המעגל החשמלי המחבר את הקבוצה" נולדה על רקע עבודתי כמטפלת באמנות בכיתות חינוך מיוחד בבתי ספר של החינוך הרגיל. על פי המודל "הכיתה כקבוצה".
בהרצאה אציג תיאור מקרה של עבודה בקבוצה על פי המודל "הכיתה כקבוצה" בתוך מערכת החינוך וחיבור למשחק "צלחות מסתובבות" ככלי עבודה.
כמו כן, אמחיש באמצעות סרטונים ותמונות את החיבור לתיאוריה, הכלים האמנותיים בהם השתמשתי בתוך הקבוצה ופיתוח המשחק מתוך עבודה תהליכית בקבוצה.
ההרצאה מיועדת למטפלים באומנויות, מרפאות בעיסוק, קלינאיות תקשורת, פסיכולוגים וצוותי חינוך העובדים עם ילדים ונוער, ימי הערכות, פגישות צוות והדרכה.
צלחות מסתובבות - סדנא חוויתית
מתוך הניסיון הרב שהצטבר בקליניקה עם הכלי הטיפולי "צלחות מסתובבות" אני מזמינה אתכם לסדנא שבה תוכלו להכיר חיבורים חדשים בין תנועה, צורה וצבע המעשירים את החוויה הטיפולית
בסדנא:
- היכרות עם דרך חדשה וייחודית לעבודה חוויתית עם חומרים ועזרים ולהכיר את תרומתם הישירה לוויסות ריגשי.
- היכרות עם הדרך שבה היצירה והתנועה המשולבים – מאפשרים מיקוד, הנאה, יצירה והצלחה.
- היכרות עם גישות תיאורטיות והדרך ליישמן דרך המשחק.
- סקירת נקודות התבוננות על המטופל בזמן העבודה ולימוד תכונות ומאפייני אישיות שניתן ללמוד עליהם תוך כדי העבודה עם המשחק.
- תיאורי מקרה מתוך עבודה על המשחק
*בסדנא ניתן יהיה להתנסות פיזית במשחק
משך הסדנא 2-3 שעות בהתאמה לגודל הקבוצה ולצרכיה.
הסדנא מיועדת למטפלות באומנויות, מרפאות בעיסוק, קלינאיות תקשורת, פסיכולוגים וצוותי חינוך וטיפול לילדים ונוער, ימי הערכות, פגישות צוות והדרכה.
אני מזמינה אתכם/ן ליצור עימי קשר לקבלת פרטים ולהתאים עבורכם הרצאה/סדנא המתאימה לצרכים שלכם.
מלאו פרטים מטה ואחזור בהקדם…
רווחתו הנפשית של המורה בעזרת מתן כלים פרקטיים מן העולם הרגשי לעבודת המורה בכיתה: תוכנית גפ"ן מס 22715
תוכנית של 2-12 מפגשים, בתוכנית נחשף למגוון כלים פרקטיים מעולם הטיפול באמנויות וה CBT לעבודת המורה בכיתה ועבודה עם הורים.
כלים אלה ניתנים להערכה ולמדידה חוזרת בכיתה, שיעזרו למורה לחשוב את הילד המאתגר/השקוף. אופן הלמידה במפגשים יהיה מבוסס ע"י סדנא חווייתית בו יתנסו המורים בכלים בעצמם ובהמשך יישמו עם הילדים בכיתה את הכלים שלמדו.
לדוגמא: עבודה דרך דימויים באמנות, פסיכודרמה, פוטותרפיה, מיינדפולנס, תקשורת מקרבת לעבודה עם הורים ו CBT.
מטרת התוכנית היא לאפשר למורה תחושה של שליטה על ויסות תחושותיו הפנימיות, לאפשר לו סביבה תומכת, מכילה ומחזיקה להתמודדות עם עומס, לחץ ובדידות אותם פוגש מול הילדים וההורים במהלך עבודתו.