בסדנה נעסוק בנושאים הבאים:
- מיפוי וזיהוי צרכי המורה בעזרת מד מצב-רוח.
- תקשורת מקרבת בין מורה להורה/מורה לתלמיד.
- שליטה עצמית וויסות רגשי.
- משמעותה של תחושת השייכות ויישום באמצעות משחק קבוצתי.
- התנסות חוויתית בכלים מתחום ה CBT.
- ניתוח סיטואציות שעולות מן השטח על ידי פסיכודרמה.
- עבודה עם דימויים מעולם הטיפול באמנות.
![](https://earad.co.il/wp-content/uploads/2024/06/image5.jpg)
![](https://earad.co.il/wp-content/uploads/2024/06/Artboard-56.png)
התוכנית אושרה בתתי הסלים הבאים:
מענים רגשיים וטיפוליים, הכלה והשתלבות, לקויות למידה והפרעת קשב, מומחה תוכן פיתוח מקצועי יעוץ ליווי והדרכה, קידום שלומות (well being) של צוותי חינוך.
תוכנית שבנויה על ניסיון
התוכנית נכתבה מתוך התנסות והתערבות טיפולית עם מורים ונולדה על מנת לאפשר הכלה, החזקה ואפשרות להתמודד עם שחיקה, עייפות תחושת חוסר אונים ובדידות אצל מורים.
![](https://earad.co.il/wp-content/uploads/2024/06/image5-1200-1024x637.png)